9 та 10 лютого в ТРЦ Dream Town та ТРЦ Gulliver ілюстратор Максим Середа створював унікальні ілюстрації для кожного клієнта ювелірного бренду SOVA.
Максим Середа
- переможець телевізійного проєкту молодих дизайнерів "Подіум", fashion
ілюстратор українського бренду FROLOV, дизайнер власного бренду одягу
“SEREDA”.
Клієнти мали змогу персоналізувати упаковку, створити власний напис з побажаннями та обрати ілюстрацію, яку дизайнер відтворював за лічені хвилини.
“Напередодні дня Святого Валентина прийшла обрати подарунки друзям, а в результаті не втрималася, і все красиве забрала собі :) А все тому що круто і важливо робити подарунки собі. Я в захваті, що команда SOVA як завжди максимально уважні до деталей - цього разу з нагоди свята кожну упаковку для обраної прикраси персоналізував модний київський ілюстратор, щоб кожен клієнт відчув свою унікальність і залишив коробочку собі на пам'ять” - розповідає клієнтка SOVA Анна.
“Для бренду SOVA в пріоритеті персональний підхід до кожного клієнта. Консультації ювелірних стилістів, комунікація в соцмережах, обслуговування в магазинах - для нас важливо, щоб кожен клієнт відчував себе особливим. До Дня Закоханих ми вирішили кастомізувати упаковку для кожного клієнта SOVA, щоб ваші подарунки точно були неповторними”, - розповідає Анна Коваль, директор з маркетингу та продажів SOVA.
До Дня Закоханих, ювелірний бренд SOVA презентував капсульну колекцію прикрас-трансформерів Story.
За матеріалами прес-релізу