русский   english О компании   |   Креатив   |   Портфолио   |   Услуги   |   Клиенты   |   Вакансии   |   Контакты   |   ВИДЕО-ВЫСТАВКИ   |   Портфолио

на главную
Реклама в прессе
«Креатив как он есть»
Медиа–аудит
Реклама на радио
Размещение рекламы в прессе
Реклама на ТВ
Реклама в интернете
Реклама в метро
Реклама на транспорте
Наружная реклама
Выставки
Полиграфия
Сувенирная продукция
3D полы. Внутренняя реклама
Видеопроекторы
BTL
PR
Продакшн
Маркетинг
Оформить заказ

    Новости    

/ О компании / Новости

Все новости...

2020-08-03

У Миколаєві відкрився дизайнерський «Сільпо» у стилі Сицилії

Оливкові дерева, сицилійський візок, балкончики з білизною і автомобіль мафіозі, який приїхав до бару Vitelli, — все це в новому дизайнерському тематичному «Сільпо» в Миколаєві.

«Миколаїв – південне місто України, і саме тут ми вирішили розповісти в новому «Сільпо» яскраву історію півдня Італії — острова Сицилії. Крім барвистих візерунків та символів цього острова, ми не залишили без уваги легенди про італійську мафію. «Хрещений Батько», «Коза Ностра», комісар Катані, який бореться з мафіозним спрутом — історії, без яких складно уявити подорож до цієї частини світу. Гості побачать також багато цікавих загадок та прикмет. Наприклад, навігація у «Сільпо» зроблена у вигляді маленьких риб, можливо, це зграйки у блакитному морі, а може, і знак мафії», — пояснює директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

На вході у «Сільпо», оформленому в традиційних червоно-жовтих кольорах прапора, гостей зустрічає важливий символ Сицилії — Трінакрія. Жіноча голова, обрамлена трьома ногами, — це Медуза Горгона, місцеві жителі використовують її як оберіг у будинках. Три ноги, що біжать в один бік, означають три миси острова Сицилія, зміну сезонів, пір року, дня й ночі, динаміку та циклічність життя.

Весь «Сільпо» прикрашений яскравими орнаментами квітів, лимонів, традиційними візерунками та головними символами Сицилії, які передають емоції цього південного італійського острова. Червоний розписний візок можна зустріти у відділі «Овочі та фрукти». Поряд на стелі — величезне кам'яне сонце з миготливим оком, яке спеціально не фарбували, щоб підкреслити вік та автентичність острова й історії Сицилії. Великі розписні тарілки з жовто-синьо-зеленими орнаментами можна побачити над «Лавкою традицій», «Гастрономією» та рибним відділом. Такою традиційною керамікою на Сицилії прикрашають фасади будинків, квартири, вулиці міст, щоб додати їм тепла та яскравості. Особливості сонячного, мальовничого і солодкого острова підкреслюють оливкові дерева, багато зелені й рослин в оригінальних кашпо, зокрема — лимони та апельсини. Барвисті образи мощених вулиць створюють милі сицилійські балкончики з розвішаною білизною та дахи будиночків.

Але є секрети, які Сицилія може приховувати від звичайного туриста, — світову «славу» острову принесло саме звання «колиски італійської мафії». На стінах магазину ця історія підкреслюється чорно-білими ілюстраціями. У кафе Cinzano всередині супермаркету можна побачити вхід у славнозвісний бар Vitelli, де знімали один із найвідоміших фільмів  про мафію «Хрещений батько». Неподалік від нього стоїть чорний автомобіль Корлеоне, за яким на стіні намальована картина з відомими мафіозі — Аль Капоне, Дон Корлеоне, Лакі Лучано у вигляді ніби посиденьок в улюбленому барі Vitelli.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 52 тематичних дизайнерські супермаркети і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. В 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.

За матеріалами прес-релізу

Сделать Онлайн-Заказ...

Получить консультацию...

    НОВОСТИ    

14.09.20

YouTube запускает сервис для создания коротких видео

07.09.20

Продбюро Adje’ створили рекламу для міжнародної освітньої платформи StuddyMo

31.08.20

Спортивна фотосесія від New Strategies Group для бренду Herbalife Nutrition

25.08.20

Adidas зі службою доставки Deliveroo створили їстівні кросівки

17.08.20

Діджиталізація Чорнобиля: розробники мобільного додатку відсканували Зону Відчуження

Все новости...

 


тел./ф.: (044) 339-99-83
e-mail: mail@centre.ua

 

 

 


© www.centre.ua РГ Центр 1995 - 2020