русский   english О компании   |   Креатив   |   Портфолио   |   Услуги   |   Клиенты   |   Вакансии   |   Контакты   |   ВИДЕО-ВЫСТАВКИ   |   Портфолио

на главную
Реклама в прессе
«Креатив как он есть»
Медиа–аудит
Реклама на радио
Размещение рекламы в прессе
Реклама на ТВ
Реклама в интернете
Реклама в метро
Реклама на транспорте
Наружная реклама
Выставки
Полиграфия
Сувенирная продукция
3D полы. Внутренняя реклама
Видеопроекторы
BTL
PR
Продакшн
Маркетинг
Оформить заказ

    Новости    

/ О компании / Новости

Все новости...

2020-06-01

Payoneer проаналізував ситуацію з e-commerce у світі

Міжнародна платіжна онлайн-платформа Payoneer підготувала свій традиційний звіт The Global Seller Index про глобальний стан ринку e-commerce під впливом COVID-19 за допомогою даних, отриманих від більш ніж 200 тисяч онлайн-продавців з 8 країн.

На запитання щодо ситуації з ринком e-commerce відповідали респонденти з Китаю, США, Великобританії, В'єтнаму, Кореї, Японії, Іспанії та Індії. Розглянемо ті ринки, які більше за інші можуть бути цікавими українському бізнесу.

Китай

У 2020 році Китай відновив статус країни-лідера в сфері міжнародної онлайн-торгівлі. У I кварталі 2020 року дохід транскордонних продавців збільшився на 25% у річному обчисленні. Багатьом вдалося уникнути великих втрат в продажах через пандемію, оскільки вони встигли закупити товар перед святкуванням китайського Нового року.

Основні проблеми сконцентрувалися у галузі логістики. Щоб подолати труднощі у ланцюзі постачання, багато компаній почали користуватися послугами комерційних чартерних рейсів, незважаючи на велику ціну послуги. Починаючи з II кварталу з'являються ознаки того, що китайський ринок e-commerce починає відновлюватися.

США і Великобританія

Онлайн-продавці з США і Великобританії відзначили загальне збільшення обсягу продажів у річному обчисленні на 53% в I кварталі 2020 року. Повідомляється про значне збільшення продажів після початку поширення пандемії COVID-19, особливо для товарів, які вважаються необхідними або такими, якими клієнти можуть користуватися вдома на карантині.

Корея

Корейська е-commerce індустрія в I кварталі 2020 року збільшила обсяг продажів на 45% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Однак, через вплив пандемії, корейські продавці були змушені боротися з суворим прикордонним контролем по всій Південно-Східній Азії. Це призвело до зниження продажів в регіоні на 50%.

Починаючи з ІІ кварталу, корейські онлайн-продавці прагнуть розширити свій бізнес шляхом освоєння різних торгівельних майданчиків, сподіваючись, що ситуація скоро покращиться.

Європа

За результатами дослідження, кількість онлайн-продавців, у порівнянні з минулим роком, в Іспанії збільшилася на 30%, у Франції – на 13%, в Італії – на 85%.

Протягом непростого I кварталу продавцям у Франції вдалося збільшити обсяг міжнародних продажів на 12% у річному обчисленні. Це сталося, ймовірно, завдяки більш розвиненій екосистемі електронної комерції. З іншого боку, пандемія сильно вплинула на продавців з Італії та Іспанії – їх обсяги продажів впали в 2 рази.

Прогнозуючи майбутнє після COVID-19, можна побачити ознаки не тільки відновлення європейської індустрії e-commerce, але і її процвітання.

Індія

В останні роки міжнародна онлайн-торгівля в Індії впевнено розвивалася, про що свідчить збільшення обсягу продажів на 8% в I кварталі 2020 року, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Однак, через вплив коронавірусу прогноз на II квартал і далі – менш оптимістичний. Так, ізоляція 1,3 мільярдів людей і серйозні збої в ланцюгах постачання призвели до припинення послуг Amazon і Flipkart в Індії.

Глобальні висновки

Багато зі сфери e-commerce сьогодні вважають, що пандемія врешті-решт принесе користь їхньому бізнесу. Експерти впевнені: якщо онлайн-продавці зможуть знайти «правильні продукти», які потрібні людям під час карантину і будуть необхідними у майбутньому, після COVID-19, – продажі в сфері e-commerce стануть більшими, ніж до коронавірусу.

Під час наближення II кварталу з'являються ознаки того, що галузь відновлюється в  усіх аналізованих країнах, хіба що – крім Індії, де порушення в ланцюзі постачання виявилися занадто складними для місцевого бізнесу.

Крім цього, експерти прогнозують прискорення діджиталізаціі і з упевненістю говорять про те, що в майбутньому успіх буде мати тільки той онлайн-продавець – бізнес якого буде максимально відцифрованим і оптимізованим. І використання високотехнологічних платіжних онлайн-рішень – важлива частина успішного ведення бізнесу в e-commerce.

Більше інформації та повний звіт The Global Seller Index – за посиланням.

За матеріалами прес-релізу

Сделать Онлайн-Заказ...

Получить консультацию...

    НОВОСТИ    

03.08.20

У Миколаєві відкрився дизайнерський «Сільпо» у стилі Сицилії

27.07.20

Благородна айдентика для екологічного бренду деревного вугілля Kaizer&Company від Doris Advertising

20.07.20

Toyota отказалась от трехмерного логотипа

13.07.20

Publicis запустила платформу для проведения онлайн-мероприятий

06.07.20

Сэр сыр в благородной упаковке от Fabula Branding

Все новости...

 


тел./ф.: (044) 339-99-83
e-mail: mail@centre.ua

 

 

 


© www.centre.ua РГ Центр 1995 - 2020