русский   english О компании   |   Креатив   |   Портфолио   |   Услуги   |   Клиенты   |   Вакансии   |   Контакты   |   ВИДЕО-ВЫСТАВКИ   |   Портфолио

на главную
Реклама в прессе
«Креатив как он есть»
Медиа–аудит
Реклама на радио
Размещение рекламы в прессе
Реклама на ТВ
Реклама в интернете
Реклама в метро
Реклама на транспорте
Наружная реклама
Выставки
Полиграфия
Сувенирная продукция
3D полы. Внутренняя реклама
Видеопроекторы
BTL
PR
Продакшн
Маркетинг
Оформить заказ

    Новости    

/ О компании / Новости

Все новости...

2019-12-16

В Україні запускається платформа для автоматизованої закупівлі реклами DSP Programmatic Media

Компанія Programmatic Media Group, яка спеціалізується на автоматизованій закупівлі реклами в цифрових медіа, запускає DSP на базі технології Getintent. Нова programmatic-платформа покликана, з одного боку, задовільнити потреби українського рекламного ринку з урахуванням його специфіки, з іншого – надати рекламодавцям технологічні можливості згідно зі світовими трендами в сфері digital-маркетингу.

У користувачів платформи Programmatic Media залишиться все, що було доступно раніше: джерела трафіку і даних, розширені налаштування таргетингу, можливість використовувати власні дані, а також закуповувати преміальний інвентар.

«Programmatic Media Group ексклюзивно представляла DSP Getintent в Україні з 2015 року і кастомізовувала платформу для українського ринку. Ми ввели оплату рекламних кампаній національною валютою, зібрали локальні та кастомні сегменти і підключили українських паблішерів безпосередньо до платформи – без використання SSP. А також ми розробили такі фічі, як Super Geo і TV Sync, та зробили можливою автоматизировану закупівлю реклами в DOOH», — коментує CEO Programmatic Media Group Юлія Літовченко.

Віталій Сосновий, Chief Technical Project Manager: «DSP Programmatic Media збереже такі унікальні можливості технології Getintent, як управління крос-канальними медіа закупівлями і чотири види предикторів. AI-алгоритми платформи оптимізують вартість показу відповідно до цілей рекламної кампанії, а антифрод-інструменти забезпечують покази рекламного повідомлення живій аудиторії в безпечному інтернет-оточенні».

Функціонал DSP Programmatic Media включатиме наступні види предикторів:

· Click Predictor для покращення показників клікабельності;

· Action Predictor для оптимізації постклік-показників і покращення медійних показників (наприклад, VTR);

· Viewability Predictor для підвищення видимості креативу;

· Antifraud Predictor для верифікації якості трафіку і забезпечення brand safety.

Programmatic Media Group має власну службу клієнтської підтримки з експертизою, набутою за 5 років співпраці з DSP Getintent.

Агенції та рекламодавці України, які стануть партнерами Programmatic Media Group, отримають всі переваги programmatic-реклами і гнучкі фінансові умови.

Клієнти, які раніше працювали з DSP Getintent, в результаті переходу на DSP Programmatic Media зможуть використовувати не тільки всі поточні можливості платформи а й нові, вже заплановані рішення.

Programmatic Media Group

З 2015 року ексклюзивно представляє в Україні programmatic-платформу Getintent Ukraine. Спеціалізується на автоматизованої закупівлю реклами в цифрових медіа з використанням даних про цільову аудиторію для кожного окремого показу на основі протоколу OpenRTB. Має власний відділ клієнтської підтримки.

Programmatic Media Group активно навчає ринок, розповідаючи про тонкощі programmatic, боротьбу з fraud, бере участь у профільних заходах з доповідями та кейсами. Група прагне до інноваційних підходів і пошуку нових можливостей в programmatic. Реалізувала технологію TVSync: синхронізацію TV і радіо з Інтернет-рекламою в programmatic-платформах, GoogleAds, Facebook. Розвиває напрямок інтеграції цифрової зовнішньої реклами (DOOH) в programmatic.

info@programmaticmedia.com.ua
www.programmaticmedia.com.ua

Сделать Онлайн-Заказ...

Получить консультацию...

    НОВОСТИ    

14.09.20

YouTube запускает сервис для создания коротких видео

07.09.20

Продбюро Adje’ створили рекламу для міжнародної освітньої платформи StuddyMo

31.08.20

Спортивна фотосесія від New Strategies Group для бренду Herbalife Nutrition

25.08.20

Adidas зі службою доставки Deliveroo створили їстівні кросівки

17.08.20

Діджиталізація Чорнобиля: розробники мобільного додатку відсканували Зону Відчуження

Все новости...

 


тел./ф.: (044) 339-99-83
e-mail: mail@centre.ua

 

 

 


© www.centre.ua РГ Центр 1995 - 2020